Selidbe firmi Beograd
Važno je ko vas seli – selite se sa najboljima!
jeftine-selidbe
Kontakt informacije
Vašoj firmi je potrebna selidba? Mi smo najbolja agencija za selidbe firmi Beograd
Preselite kompletnu firmu van radnog vremena ili VIKENDOM!
Selidbe firmi Beograd
Pakovanje
Spakovaćemo i pripremiti firmu na najbolji način!
Transport
Imamo uvek najbolje rešenje za prevoz nameštaja.
Radnici za selidbe
Neka se Vaši radnici odmore, a mi ćemo preseliti sav nameštaj.
Selidbe firmi i kancelarija
Selidbe firmi i kancelarija su jedna od najtraženijih usluga kada se spomenu selidbe Beograd.
Uglavnom sve firme traže jeftine prostore tačnije prostore koji će im najviše odgovarati. Svakom promenom poslovanja i povećanjem radne snage stvara se nova potreba za selidbom. Neke firme traže prostore sa više kancelarija odnosno sedećih radnih mesta dok druge firme traže prostor sa nekoliko radnih mesta i velikim prostorom za skladište robe. Nama nije bitno kakva je i čime se bavi vaša firma, mi sve selidbe gledamo da uradimo na efikasan način. U svakom trenutku imamo spremna vozila za selidbe, kao i radnike za montaže i demontaže nameštaja.
Ukoliko Vaša firma ima potrebu za selidbom pošaljite nam upit na email ili nas pozovite. Najbolje rešenje je da se izvrši procena selidbe na kojoj ćemo napraviti dobar plan i precizno odrediti cenu selidbe.
Cena selidbe firmi Beograd
Cena selidbe firmi zavisi najviše od spratova i količine nameštaja i robe koja se seli. Cena selidbe nekog sektora firme ili kompletne firme, može drastično da se razlikuje. Kod formiranja cene se uzimaj u obzir veličina prostora, broj spratova, odnosno kancelarija, kao i veličina i broj stvari koje se trebaju iseliti. U zavisnosti od tih faktora, određuje se oprema koja će korisiti, zatim tip vozila i broj radnika kao i tip i količina materijala koji je potreban kako bi se seldba izvršila bez ijedne polomljene stvari.
Na primer ako se Vaša firma nalazi na prizemlju i takođe se seli na prostor koji je u nekom prizemnom objektu takva selidba spada pod lakše selidbe i cena će sigurno biti jeftinija nego da se selite na neki visoki sprat.
Takođe veliki uticaj na cenu ima to kojim će se vozilom ona obaviti, selidbe kamionom su obično skuplje od selidbi kombi vozilima ali to nije uvek slučaj.
Predlažemo da nas pozovete i saznate cenu ili pročitate koliko košta selidba?
Od čega zavisi cena selidbe firme?
- Količina stvari
- Veličine lifta
- Transportnog vozila
- Potrebnog broja radnika
- Potrebom za pakovanjem
- Udaljenosti parkinga
- Količine nameštaja
- Širine stepenica
Selidbe firmi po sistemu ključ u ruke
Velike firme se obično sele po sistemu ključ u ruke, osnovni razlog je što tako imaju najmanje neradnih dana i najmanje ih to koči u normalnom poslovanju.
Iako je firma mala, a vi želite selidbu po sistemu “ključ u ruke” (što nije retkost) najbolje je da nas pozovete radi besplatne procene troškova selidbe i prevoza. Selidba na ovaj način je veoma popularna i često tražena. Običaj je da kod takvog sistema selidbi samo jedan ili eventualno dva zaposlena moraju da budu tu na početku i pred kraj selidbe. Razlog njihovog prisustva je samo da pokažu šta se tačno nosi u nov prostor, a potom gde je šta potrebno da se postavi i pripremi za nove radne dane. Ovaj vid selidbe se često koristi tokom neradnih dana pa većina Vaših zaposlenih radnika čak ni ne primeti nekakve promene radnog okruženja.
Ključ u ruke je sistem koji se odvija u samo nekoliko faza i veoma je popularan.
Prva faza ovakve selidbe je dogovor i plan selidbe.
Druga faza je sama priprema seldibe, demontiranje nameštaja, zaštita prostora i nameštaja. Nakon što se sve dobro pripremi može se nastaviti dalje sa selidbom.
Treća faza je transport. Vozila se pune prvo sa nameštajem, a potom sa sitnim stvarima i kutijama i kreću na lokaciju gde se istovaraju.
Četvrti korak je istovar, raspakivanje i priprema firme za dalje neometano postojanje.
Naravno možemo Vam pričati o svakoj ovoj fazi i mnogo više, ali ako ste zatražili selidbu po sistemu ključ u ruke, nije Vaše da brinete o ovim stvarima. Vaše je samo da nam pokažete prostore iz kojeg i u koji se selite, a sve ostalo ćemo uraditi mi.
Selidbe firmi vikednom
Vikendom je velika potražnja za selidbe firmi i kancelarija. To je i očekivana stvar zato što niko ne bi voleo da posao ili radnici trpe zbog selidbe. Agencija za selidbe Beograd MG radi svakim danom u godini tako da ako poželite selidbu vikendom ili nekim neradnim danom kako Vaš posao ne bi trpeo mi ćemo vam izaći u susret. Ako je Vaša firma locirana u Beogradu, vikend je svakako naš predlog za dan selidbe. Vikednom je saobraćaj rasterećen i to može drastično da utiče na dužinu same selidbe.
NUDIMO VAM:
- Besplatnu procenu troškova selidbe
- Zaštitu nameštaja
- Zaštitu kompjutera i monitora
- Kombi prevoz ili prevoz kamionom
- Pakovanje
- Sav potreban materijal
- Demonzažu i montažu
- Savete
Besplatna procena selidbe se radi sa ciljem da se izvrši analiza svih detalja u vezi Vašeg prostora i da se utvrdi obim posla koji se mora obaviti, da se napravi preliminarna kalkulacija o tome koliko bi selidba na kraju koštala.
Zaštita nameštaja se vrši u sklopu same pripreme selidbe sa streč i puc folijama.
Zaštita IT opreme je proces koji se pažljivo obavlja i oduzima najviše vremena. Ipak za ovo treba odvojiti vremena i ne treba žuriti pošto je IT oprema obično veoma skupa.
Saveti za selidbe firmi
PRIPREMITE ZAPOSLENE – Najbolje je blagovremeno da obavestite sve zaposlene da će Vaša firma promenti adresu. Na taj način izbećićete neprijatna iznenađenja, kašnjenje i slične situacije. Zaposleni će imati vremena da razmotre nove rute dolaska na posao i da prilagode svoj radni dan sa promenama.
OBAVESTITE SARADNIKE – Saradnicima takođe javite da će se promeniti adresa. Nekada može biti veoma važno pogotovo u slučajevima kada na adresu firme stižu važna dokumenta, roba i slično.
SMISLITE NOVI RASPORED ili zadužite nekog da to uradi. Najbolje je da to uradite pre selidbe, kako bi radnici mogli lako da se prilagode novom radnom prostoru.
PROVERITE LIFT i dozvole za selidbe. Neke poslovne zgrade ne dozboljavaju da se vrše selidbe u periodu od 9-16h kako bi druge firme imale mir i tišinu za rad. Ako se i vi selite u poslovnu zgradu najbolje je to da proverite pre samog planiranja seldibe.
SELIDBA IT opreme mora biti pod kontrolom. Najbolje je da kompjutere, servere, štampače i sličnu opremu prepustite nama da je zaštitimo.
SELIDBA ROBE i materijala koje koristite se najlakše može transportovati na paletama ukoliko to prostor dozboljava. Robu koju naručujete pred samu selidbu naručite na novu adresu kako bi imali manje za selidbu, a na taj način ćete i proći jeftinije.
SELIDBE FIMI BEOGRAD
Možete biti potpuno sigurni da ćemo vrlo brzo i bezbedno obaviti selidbu vaše kancelarije ili firme.
Jedino što je potrebno je da nam ukažete Vaše poverenje, koje ćemo sigurno opravdati brzinom i kvalitetom usluge.
Imamo prilagođena vozila za selidbe, kao i najsavremenije alate i opremu za sve tipove selidbi. Do sada smo imali iskustvo u poslovima selidbe firmi, kancelarijskog materijala, bele tehnike, nameštaja, mašina, selidbe magacina i velikih tovara dobe. Firme koje imaju potrebu za preselenjem od nas dobijaju veliku pažnju i profesionalnost, a naša stručnost u rukovanju opreme za utovar i istovar prilikom selidbe dodatno podiže kvalitet naše usluge. Dostupni smo svakim danom u godini za selidbe bilo koje vrste.
Ono glavno što izdvaja našu agenciju je da ugovorene poslove uvek izvršava na vreme i u skladu sa zahtevima firme koja se seli. Mi verujemo da svako ima isplanirano vreme ili rok do kada želi da se preseli a zatim nastavi sa svojim poslivanjem i svakodnevnim aktivnostima. Uvek sa maksimalnom odgovornošću pristupamo svakoj firmi. U skladu sa tim naša agencija se uvek trudi da ispoštuje sve zahteve klijenata.
Najčešća lokacija selidbi firmi je Novi Beograd kao deo grada koji ima najviše poslovnih prostora. Osim Novog Beograda popularno mesto za firme je stari grad zbog svoje lokacije. Iako je saobraćaj u ovom delu grada gust, važne ustanove se nalaze baš ovde.
Selidbe poslovnih prostora
Selidba poslovnog prostora je uvek zahtevna usluga koju dobijamo. Najčešće ovu uslugu otežava vreme za koje klijenti žele da se presele kako bi se smanjili svi troškovi firme. Osim troškova same selidbe, trošak je uvek i vreme. Znamo koliko vreme košta pa zato naš profesionalni tim prilikom besplatne procene pravi detaljni plan sa kojim se trudi da selidba poslovnog prostora traje veoma kratko.
Ono što uvek garantujemo jeste sigurnost celokupnih selidbenih stvari i rokove. Sigurnost Vaše imovine naš je prioritet. Radnici za selidbe uvek u pripremi sav nameštaj sortiraju po kateogorijama i zaštićuju ga kako ne bi došlo do fizičkih oštećenja. Sve aktivnosti se prilagođavaju radnom vremenu i zahtevima firme čiji se poslovni prostor seli. Ne pravimo izuzetke između klijenata pa smo zato selili i firme sa samo jednom kancelarijom, ali i firme koje imaju poslovni prostor od preko 100 radnih mesta. Dokaz o našem profesionalnom i pouzdan radu jesu brojni klijenti koji su nam pružili poverenje.