Kako izgleda jedna selidba?

Važno je ko vas seli – selite se sa najboljima!

jeftine-selidbe

Vaša selidba je naš zadatak
selidbe MG
najbolja agencija za selidbe

Selite se?

Važno je ko vas seli!

Ne možete ni da zamislite kako izlgeda selidba? 
Evo malo pomoći…

Najbolje je da selidbu započtene čim odlučite da ćete preći u novi prostor.

Tako ćete jedino krenuti pripremu na vreme. 

Najvažnije za uspešnu selidbu

Plan selidbe

Dobar plan je pola odrađene selidbe!

Priprema selidbe

Priprema je sigurno najvažniji deo selidbe!

Angažovanje profesionalaca

Da bi sve prošlo u najboljem redu, potrebno je da tu budu profesionalci.

Planiranje selidbe

Naravno ako uzmemo u obzir da već imate kupljenu ili iznajmljenu lokaciju na koju se selite, potrebno je da sve isplaniramo zajedno. 

Kako bi mi napravili najbolji plan, naši procenitelji selidbe će doći na Vašu adresu i pogledati nameštaj, hodnike, lift, stepenice, parking, prilaz vozila za selidbe i mnoge druge detalje koji su bitni za jednu uspešnu selidbu. Takođe od Vas će prikupiti sve potrebne informacije poput lokacije za istovar, dodatnih zahteva, željeni datum selidbe, vrstu usluge koju želite. 

Drugi deo planiranja selidbe je planiranje Vašeg vremena. Bitno je da pomerite sve obaveze na dan selidbe, možda i nekoliko dana pre i posle. Često je dobar izbor da se preselite vikendom ili da uzmete slobodne dane na poslu kako bi sve prošlo u najboljem redu. 

Priprema selidbe

Pod pripremom selidbe podrazumevamo da plan već postoji. Onda se kreće jedna po jedna obaveza i sve se radi po tom planu.

Prvi korak pripreme može biti pakovanje. Naravno ne treba sve spakovati mnogo pre selidbe, ali takođe ne sme da se ostavi sve za dan seldibe. Pakovanje možete da počnet od onih stvari koje ne koristite toliko često i možete da izdržite bez njih do samog uselenja u novi prostor. 

Dugi korak može da bude priprema novog prostora. Bilo da se selite u kuću, stan potrebno je da se taj prostor pripremi. Najbolje je da se sve očisti pre uselenja. Čišćenje može biti veoma naporno ako prostor bude zatrpan sa kutijama od selidbe i pristiglim nameštajem. Osim samog čišćenja zbog selidbe potrebno je da se pozabavite sa mnogo papirologije poput odjave info stana, promene prebivališta, promene kablovske i interneta i ostale dokumentacije. Naš savet je da sa tim krenete na vreme i naoružate se sa strpljenjem. 

Dolazak profesionalaca

Nakon muka i nervoze oko svog planiranja i pripreme sigurno ćete biti umorni i napeti na dan selidbe. To sve još više može da pogorša loša ekipa pa je naš savet da se selite sa najboljima

Selidba u Beogradu sa profesionalnom agencijom

Pokušaćemo da Vam dočaramo kako izgleda selidba u Beogradu sa nama. 

Ukoliko ste isplanirali i smislili šta sve želite da se preseli, naravno imate ili ste iznajmili nov prostor onda pripremu selidbe možete da prepustite nama. Nekad ako je količina stvari veća seldiba se odvije u 2 dana, dok u najčešćem slučaju to bude u toku jednog radnog dana. Pre samog iznošenja nameštaja i kutija iz prostora, naša ekipa za demontiranje nameštaja i pakovanje će da pripremi sve što želite da preselite. Pod to se podrazumeva da će u kutije za selidbe da spakuju garderobu, knjige, sudove, sitne stvari i sve što može da stane. Dok jedan deo ekipe pakuje, ekipa stolara demontira nameštaj kako bi mogao da prođe kroz hodnike, vrata ili ako imamo sreće stane u lift. 

Nakon dobre pripreme sledi transport. Vozilo za selidbu može biti kamion ili kombi vozilo. Odnosno vaša selidba može biti kombi selidba ili kamionska selidba. Oko toga kojim će se vozilom uraditi selidba ne treba da brinete, taj deo određujemo mi na proceni selidbe. Osim toga što će Vam procenitelj reći koliko košta selidba, reći će Vam i okvitno trajanje same selidbe i kojim će se vozilom ona obaviti. Transport, unošenje i iznošenje su stavke oko kojih ne treba ni da razmišljate. Sve te stavke će obaviti naši profesionalni radnici za selidbe, a Vaše je jedino da odlučite na koje mesto u novom prostoru će se postaviti nameštaj. Radnici će uneti nameštaj na željenu poziciju i montirati ga ukoliko je on rastavljen prethodno zbog nošenja. Vaša obaveza je, kao što smo već napisali da smislite gde želite da se postavi nameštaj i da raspakujete kutije. Raspakivanje ne morate uraditi odmah tog dana kada se presele stvari, čak je i poželjno da to uradite nakog same selidbe (u narednih par dana). Tako nećete praviti gužvu dok se nameštaj unosi u prostor, a i imaćete vremena da smislite šta gde želite da stoji. 

Međugradske selidbe sa profesionalnom agencijom

Kod međugradskih selidbi najbitnije je da zakežete procenu selidbe. Naravno vi ćete pri proceni dobiti informacije poput cene, slobodnih termina i slično. Mi kao profesionalna agencija za selidbe ćemo pri proceni videti sa kojim vozilom je najbolje odraditi selidbu. Nikako ne bi smelo da se desi da dođemo sa manjim vozilom, pa da ne može sve da stane. U takvim situacijama došlo bi još jedno vozilo pa bi se išlo na istovar sa dva ili bi se prepakovalo u veće vozilo. To naravno otvara novi posao i nove troškove.