Selidbe poslovnog prostora - selidbe firme

Važno je ko vas seli – selite se sa najboljima!

jeftine-selidbe

Vaša selidba je naš zadatak
selidbe MG
najbolja agencija za selidbe

Selite se?

Važno je ko vas seli!

Potrebna Vam je selidba firme, ali ne zate koga možete da angažujete? Mi nudimo jednostavno rešenje!

Selidbe poslovnih prostora i firmi

Profesionalni radnici

Obučeni i spremni za sve vrste rušenja

Ušteda vremena

Skratićemo vreme radova našim profesionalnim i kvalitetnim pristupom

Najbolje cene

Vršimo rušenje zidova po najboljim cenama u Beogradu.

Selidbe poslovnog prostora

Kada kažemo selidbe poslovnog prostora onda mislimo na se selidbe kancelarija, magacina, skladišta, firmi i bilo kog prostora u kome obavljate svoj biznis. Selidbe poslovnog prostora obavljaju se nekada na poseban način, sa više pažnje nego selidbe stambenog prostora. Uvek se posebno vodi računa o kancelarijskom nameštaju i uređajima za rad.
Za selidbe manjih kancelarija koristimo kombi prevoz. Ipak ako je veća firma ili želite da preselite magacin sa robom bolja opcija je kamionski prevoz, eventualno dva kombi vozila.

Selidbe poslovnih prostora obavljaju se brzo i u najkraćem mogućem roku zbog vašeg neometanog poslovanja. Mi razumemo koliko je vreme jedne firme dragoceno i koliko može da košta jedan radni dan.

Selidba poslovnog prostora se sastoji iz samo nekoliko koraka:

Uslugu selidbe poslovnog prostora smo prilagodili svim našim klijentima, njihovom poslovanju i radnom rasporedu tako da Vam proces preseljenja u novi poslovni prostor oduzme što manje vremena, a samim tim i novca. Selidbe vršimo profesionalno, jeftino i brzo. Po potrebi i želji selidbu možemo obaviti vikendom i neradnim danima, takođe po dogovoru možemo preseliti vas poslovni prostor vikendom.

Saveti za selidbe firmi-poslovnog prostora:

PRIPREMITE ZAPOSLENE

Pripremite i obavestite sve zaposlene i saradnike da će Vaša agencija imati novu adresu. Veoma je važno da to blagovremeno uradite kako ne bi došlo do nesporazuma, kašnjenja zaposlenih ili neke robe koja je osnovna za poslovanje firme.

PRIPREMITE KLIJENTE

Kao što ćete pripremiti zaposlene i da se formi uskoro priprema selidba, tako je potrebno da pripremite i klijente. Što ranije krenete da ih obaveštavati o promeni adrese to će biti manje posledice na poslovanje. Jednoj uspešnoj firmi posao nikako ne sme da stane, čak ni prilikom selidbe. Firme koje zavise od određenih rokova itekako mogu imati probleme ukoliko selidba firmi i kancelarija traje predugo. Zato ne dozvolite da se Vaša firma odnosno kancelarija predugo zadrži „u vazduhu“. To samo može povećati napetost i smanjiti produktivnost poslovanja. Bez obzira što je preseljenje firme vaš posao, klijenti će osetiti tu promenu, takođe. Ne dozvolite da se oni u bilo kom trenutku osete zanemareno.

Selidbe poslovnog prostora - selidbe firme

UPOZNAJTE NOVI RASPORED KANELARIJA

Poželjno bi bilo da upoznate raspored objekta u koji prelazite pre selidbe. Kada vidite raspored, podelite kancelarije tako da najviše odgovaraju svima. Ako neki sektori poslovanja firme imaju čestu komunikaciju, dodelite im spojene ili kancelarije koje su malo udaljene. To će poboljšati brzinu i kvalitet komunikacije, a samim tim i poslovanje.

PROVERITE LIFT

Selidbe firmi i kancelarija se često vrše vikendom ili Van radnog vremena. Ako se selite u neku poslovnu zgradu, proverite da li će liftovi raditi u toku selidbe. U slučaju da ne rade to nije naravno nije smak sveta, ali je bolje da blagovremeno obavestite agenciju za selidbe kako bi došao optimalan broj radnika.

ZADUŽITE OSOBU ZA SELIDBU

Ako niste u mogućnosti da budete tu u toku selidbe, najbolje je da neka osoba iz firme bude zadužena za to. To će olakšati radnicim raspoređivanje nameštaja po kancelarijama.